משחק קט-רגל לזכרו של דור ניני

משחק קט-רגל לזכרו של דור ניני

ב-21 בנובמבר, תאריך יום הולדתו של סמ"ר דור ניני ז"ל, קיימנו בתיכון אזורי באר טוביה משחק קט-רגל לזכרו בשיתוף מחלקות הספורט והנוער של המועצה האזורית באר-טוביה.

במשחק השתתפו חיילי גדוד "צבר" בחטיבת גבעתי המשרתים כיום וחבריו של דור ליחידה ששירתו עמו כאשר נהרג מפגיעת טיל נ"ט ברכבו הצה"לי ב-28 בפברואר 2015 בהר דב.

החיילים שיחקו מול תלמידי שכבה י"ב מביה"ס שהגיעו במיוחד לאירוע.

האירוע החל במילים שנשאה אמו של דור, סימה ניני, שאמרה כי האירוע מאוד מרגש עבורה וכי היא מודה לבית הספר על שיתוף הפעולה. רות קרטר, מנהלת מחלקת החינוך במועצה אמרה כי הקהילה כולה מחבקת את משפחות הנופלים  ובכללן את משפחת ניני. רוני ארז, מנהל ביה"ס ציין כי האירוע הנו ביטוי מובהק של ערך הרעות, וכי העובדה שחבריו של ניני ליחידה, שהשתחררו מהצבא זה מכבר והחלו בחייהם, יזמו את משחקי הקטרגל הללו לציון יום הולדתו של דור ז"ל, מוכיחה עד כמה ערך הרעות מוביל את חיילינו.

בעוד גשם שוטף ניתך בחוץ, השחקנים ,לבושי חולצות שהודפסו במיוחד לאירוע, החלו לשחק לקול עידודו של קהל שמנה כ-100  תלמידי חטיבת הביניים.

בסיום המשחקים, הוכרזו הזוכים, חולקו גביעים, מדליות והוקרות, אולם החשוב מכל היו מילותיו של מפקדו וחברו של דור ז"ל, עידן טסה, שאמר כי מזג האוויר והגשם החזק "שיחקו לטובתנו"במשחקים הללו. הגשם קירב את המשתתפים זה לזה והזכיר לכולנו, במעט, את דור ניני ז"ל שהיה אדם עם לב רחב, גיבור אמיתי שידע לאהוב את כל בני האדם.