מועדון בית ספרי אופני הרים

מועדון בית ספרי אופני הרים

מועדון בית ספרי אופני הרים                                                                                      אלעד לביא (בוגר י"ב 6 )

שמי אלעד לביא סיימתי י"ב  לפני שנה ונמצא כבר 9 שנים בתחום רכיבת מקצועית על אופני הרים במועדון "All Ride"אז מה זה בעצם רכיבת אופני הרים? רכיבה על אופני  הרים זה תחום כללי שכולל כמה סוגי רכיבה, מרכיבת מרחקים גדולים בקצב גבוהה(Cross Country) , קפיצות ותרגילים(Dirt Jump) ועד רכיבה במורד הר עם אלמנטים טכניים(Downhill) ועוד הרבה דברים מעניינים ביניהם.

במהלך שנות הרכיבה שלי יצא לי להתנסות בכל תחום מבניהם וללמוד עליו דרך רכיבה וסרטונים וכמובן ליהנות.                  

 את כל זה סיפרתי לכם מכיוון שבשנה האחרונה המועדון רכיבה  לאופני הרים הבית ספרי חזר לפעולה, בחטיבת בניית הייתי חניך במועדון הבית ספריבו נפגשים אחת לשבוע בשישי בבוקר לרכיבה של שלוש שעות וכל פעם עושים משהו אחר: בונים קפיצות ומסלולים  , נוסעים לאתרי רכיבה ברחבי הארץ, מחזקים את הכושר, קופצים ומתאמנים על טכניקות, מחנות ומסעות בחגים, וגם סתם אימוני כיף של בריכה בקיץ , וסרטי אופניים ורכיבות בוץ בחורף… בקיצור לא משעמם. בתור חניך המועדון זכור לי לטובה, אווירה טובה, חברים,  אתגרים ותחרויות, כל אלה גרמו לי לרצות לצאת לרכב בכל הזדמנות שרק אפשר. גם היום בתור מדריך אני נהנה ללמד ולהדריך בתחום האופניים  ולהמשיך לרכב מסגרת שהיא לא רק בשביל תחרויות ומדליות אלה בעיקר בשביל ליהנות עם חברים ומהכיף הענק שיש ברכיבה. לפי כחודש במסגרת המועדון הבית ספרי יצאנו לייצג את בית הספר בתחרות רכיבה שהתקיימה ביער בן שמן.  בתחרות התחרו בתי ספר מכל מחוז דרום וזאת הייתה התחרות הראשונה לעונה. אני הגעתי לשם במטרה לעזור לכל הרוכבים מהבית ספר, כדי שכולם יוכלו לסיים את התחרות על הצד הטוב ביותר שהם יכולים וייהנו מהתחרות וכך גם נעשה.

אני השנה סיימתי ללמוד בבית הספר, מקווה ומאכל שהמועדון הבית ספרי ימשיך ויגדל ושכל אחד ואחת מכם תזכו ליהנות ולחוות את הטירוף הזה בעצמכם.

למתעניינים והמתעניינות במועדון אופני הרים הבית ספרי ניתן לפנות אל יפתח- 052-322-552